Hesabım nedir?

Hesabım sayfasından, size ait siparişlerim, sevk adresleriniz , fatura adresleriniz , sepetiniz, favori listeleriniz , şifre değiştirme , bilgilendirme ayarlarınız gibi bir çok bilgiye ve ayarlara ulaşabilirsiniz.

Favori Listem ne işe yarar?

Favori listenizde ürünleri saklayarak daha sonra bu ürünlerle ilgili bilgilendirmeler alabilirsiniz.

Sepetim nedir?

Satın almak istediğiniz ürünleri burada toplayabilirsiniz.

Sitedeki ürünler orjinal mi?

Satılan tüm ürünlerimiz orjinaldir.

Ürün stokta var mı?

Firma prensibi olarak stoğumuzdaki ürünleri satmaktayız.Sipariş sırasında online stok bakiye sorgulaması yapmaktayız.Ancak yoğun talep ve bağlantı sorunları nedeniyle bazen hatalar olabilmektedir.Bazı özel ürünlerde ise sipariş üzerine satış yapabilmekteyiz.

KDV dahil net fiyatı nedir?

Ürün detay sayfasında KDV dahil ve KDV hariç fiyatını görebilirsiniz.

Kredi kartıyla alışveriş yaparken güvende miyim?

Kredi kartı bilgilerinizi kesinlikle saklamamaktayız.

3D Secure nedir?

3D Secure tanımlı kartlarınızla yapacağınız alışverişlerinizde cep telefonunuza bankanız tarafından onay şifresi gönderilmektedir.Böylece kart güvenliğiniz sağlanmış olmaktadır.

Havale/EFT ile ödeme yapabilir miyim?

Evet . Banka bilgilerine buradan ulaşabilirsiniz. Hangi bankaya havale/EFT yaptığınızı siparişinizde bilgiler bölümüne yazarsanız işlem sürecini hızlandırmış olursunuz.

Havale/EFT işlemleri için hesap numaranız nedir?

Ödeme seçeneklerim nelerdir?

Şimdilik ödemeleriniz için kredi kartı veya havale ile kabul ediyoruz. Banka bilgilerine buradan ulaşabilirsiniz. Hangi bankaya havale/EFT yaptığınızı siparişinizde bilgiler bölümüne yazarsanız işlem sürecini hızlandırmış olursunuz.

Nasıl sipariş verebilirim?

Sepetinize eklediğiniz ürünleri siparişi tamamla butonunu tıklayarak ödemenizi yapabilir ve sipariş verebilirsiniz.

Oluşturduğum siparişe ürünler ekleyebilir miyim?

Siparişin ödemesini yaptıktan sonra ürün ekleme ve/veya çıkarma yapılamamaktadır.Sürece bağlı olarak sipariş iptali veya iade işlemi yapmanız gerekmektedir.

Kredi kartı puanlarımla sipariş verebilir miyim?

Şu an için kart puanlarınızı kabul edemiyoruz.

Siparişimi direkt müşteri temsilcisine vermek istiyorum?

Müşteri temsilcilerimiz direk sipariş kabul edememektedir.

Sipariş alındı uyarısı ne anlama geliyor?

Siparişinizin tarafımıza ulaşmıştır.

Siparişiniz hazırlanıyor uyarısı ne anlama geliyor?

Siparişiniz hazırlanmaktadır.

Siparişiniz kargoya verildi uyarısı ne anlama geliyor?

Siparişiniz kargoya verilmiştir.

Siparişimin durumunu nasıl takip edicem?

Siparişinizin durumunu Hesabın/Siparişlerim menüsünden takip edebilirsiniz.

Kısmi teslimat var mıdır?

Kısmi teslimat sizin onayınızla yapılabilmektedir.

Siparişimdeki ürünü değiştirmek istiyorum

Ödemesini yaptıktan sonra ürünü malesef değiştiremiyorsunuz.Sürece bağlı olarak sipariş iptali veya iade işlemi yapmanız gerekmektedir.

Siparişimdeki ürünleri iptal etmek istiyorum

Sürece bağlı olarak sipariş iptali veya iade işlemi yapmanız gerekmektedir.

Kargodaki siparişimi iptal etmek istiyorum

İade işlemi yapmanız gerekmektedir.

Siparişimi iptal etmişim ancak tekrar aktif olmak istiyorum

Yeniden sipariş vermeniz gerekmektedir

Siparişimi iptal etmek istiyorum?

Ürün mağazamızdan sevk olmadan siparişinizi iptal etmek isterseniz.Müşteri hizmetlerini arayarak iptal edebilirsiniz ve ödemeniz iptal/iade işlemi yapılır. Faturası kesilip sevk olduktan sonraki iptal işlemlerinizde iade süreci izlenmelidir.

Bulunduğum adrese kargo teslimatı yapılıyor mu?

Teslimatı yapacak kargo şirketini değiştirmek istiyorum

Sİparişimdeki ürünlerin kargo takip numarasına nasıl ulaşabilirim?

Ayrı siparişlerimin aynı kargoyla topluca gönderilmesini istiyorum

Hangi kargo şirketlerini kullanabilirim

Yurtdışı gönderimi var mıdır?

Siparişim bana ne zaman teslim edilir?

Teslimat adresimi değiştirmek istiyorum

TEslimat sırasında nelere dikkat etmeliyim

Kargo teslimat adresinde beni bulamazsa ne olur?

Kargomu şubeden almak istiyorum

Aynı siparişteki ürünleri farklı adreslere teslim edilmesini istiyorum

Fatura nasıl ve ne zaman gönderilir?

Fatura bilgilerinde değişiklik yapmak istiyorum

Faturam koli dışında gözükecek mi?

Faturam bana ayrıca gönderilecek mi?

Faturam online olarak gönderilebilir mi?

Faturam gelmedi

Garanti belgesi kaşelenmemiş, ne yapmalıyım?

Ürünümü iade etmek istiyorum, ne yapmalıyım?

Ürünümü iade etmek istiyorum,iade şartları nedir? Hangi ürünleri iade edebilirim?

14 günlük iade sürem doldu, ürün iade edebilir miyim?

Ürünümü iade ederken kargo ücreti ödeyecek miyim?

İade ürün gönderimi için verilen kargo kodunun geçerlilik süresi nedir? Geçersiz duruma gelen kargo kodu yerine nasıl kod alabilirim?

İade ettiğim ürünün parasını ne zaman ve nasıl geri alabilirim?

Kargo firması iade gönderimi almaya gelmiyor.

Para iadem henüz yapılmadı.

Para iadem taksitle yapılıyor.

Ürünü gönderdim, iadem ne zaman yapılır?

Kargo kutum boş/hatalı çıktı.

Hasarlı ürün gönderilmiş.

Sipariş ettiğim ürün yerine farklı bir ürün geldi.

Yeni aldığım ürün bozuk çıktı.

Ürün arızası bildirmek istiyorum.

Arıza sebebiyle ürünümü size gönderdikten sonra süreç nasıl devam eder?

Kullanmakta olduğum ürünüm arızalandı, onarımı için ne yapmalıyım?

Ürünü servise değil size göndermek istiyorum.

Ürün aksesuarları / aparatları eksik olarak gönderilmiş.

Siparişim eksik olarak gönderilmiş.

Bana özel fırsatlardan nasıl haberdar olabilirim?

Kullandığım hediye çek tutarının toplam tutardan düştüğünü nasıl anlarım?

Hediye çekim yüklenmedi.

Hediye çekini siparişime sonradan ekleyebilir miyim?

Mevcut hediye çekimi kullanamıyorum.