Hesabım nedir?

Hesabım sayfasından, size ait siparişlerim, sevk adresleriniz , fatura adresleriniz , sepetiniz, favori listeleriniz , şifre değiştirme , bilgilendirme ayarlarınız gibi bir çok bilgiye ve ayarlara ulaşabilirsiniz.

Favori Listem ne işe yarar?

Favori listenizde ürünleri saklayarak daha sonra bu ürünlerle ilgili bilgilendirmeler alabilirsiniz.

Sepetim nedir?

Satın almak istediğiniz ürünleri burada toplayabilirsiniz.

Sitedeki ürünler orjinal mi?

Satılan tüm ürünlerimiz orjinaldir.

Ürün stokta var mı?

Firma prensibi olarak stoğumuzdaki ürünleri satmaktayız.Sipariş sırasında online stok bakiye sorgulaması yapmaktayız.Ancak yoğun talep ve bağlantı sorunları nedeniyle bazen hatalar olabilmektedir.Bazı özel ürünlerde ise sipariş üzerine satış yapabilmekteyiz.

KDV dahil net fiyatı nedir?

Ürün detay sayfasında KDV dahil ve KDV hariç fiyatını görebilirsiniz.

Kredi kartıyla alışveriş yaparken güvende miyim?

Kredi kartı bilgilerinizi kesinlikle saklamamaktayız.

3D Secure nedir?

3D Secure tanımlı kartlarınızla yapacağınız alışverişlerinizde cep telefonunuza bankanız tarafından onay şifresi gönderilmektedir.Böylece kart güvenliğiniz sağlanmış olmaktadır.

Havale/EFT ile ödeme yapabilir miyim?

Evet . Banka bilgilerine buradan ulaşabilirsiniz. Hangi bankaya havale/EFT yaptığınızı siparişinizde bilgiler bölümüne yazarsanız işlem sürecini hızlandırmış olursunuz.

Havale/EFT işlemleri için hesap numaranız nedir?

Ziraat Bankası Yeni Gıda Çarşısı Şubesi TR32 0001 0017 7845 9238 4950 14 İş Bankası Gıda Çarşısı Şubesi TR40 0006 4000 0013 4560 2168 32

Ödeme seçeneklerim nelerdir?

Şimdilik ödemeleriniz için kredi kartı veya havale ile kabul ediyoruz. Banka bilgilerine buradan ulaşabilirsiniz. Hangi bankaya havale/EFT yaptığınızı siparişinizde bilgiler bölümüne yazarsanız işlem sürecini hızlandırmış olursunuz.

Nasıl sipariş verebilirim?

Sepetinize eklediğiniz ürünleri siparişi tamamla butonunu tıklayarak ödemenizi yapabilir ve sipariş verebilirsiniz.

Oluşturduğum siparişe ürünler ekleyebilir miyim?

Siparişin ödemesini yaptıktan sonra ürün ekleme ve/veya çıkarma yapılamamaktadır.Sürece bağlı olarak sipariş iptali veya iade işlemi yapmanız gerekmektedir.

Kredi kartı puanlarımla sipariş verebilir miyim?

Şu an için kart puanlarınızı kabul edemiyoruz.

Siparişimi direkt müşteri temsilcisine vermek istiyorum?

Müşteri temsilcilerimiz direk sipariş kabul edememektedir.

Sipariş alındı uyarısı ne anlama geliyor?

Siparişinizin tarafımıza ulaşmıştır.

Siparişiniz hazırlanıyor uyarısı ne anlama geliyor?

Siparişiniz hazırlanmaktadır.

Siparişiniz kargoya verildi uyarısı ne anlama geliyor?

Siparişiniz kargoya verilmiştir.

Siparişimin durumunu nasıl takip edeceğim?

Siparişinizin durumunu Hesabın/Siparişlerim menüsünden takip edebilirsiniz.

Kısmi teslimat var mıdır?

Maalesef kısmi teslimat e-arşiv fatura kapsamında yapılamamaktadır.

Siparişimdeki ürünü değiştirmek istiyorum

Ödemesini yaptıktan sonra ürünü malesef değiştiremiyorsunuz.Sürece bağlı olarak sipariş iptali veya iade işlemi yapmanız gerekmektedir.

Siparişimdeki ürünleri iptal etmek istiyorum

Sürece bağlı olarak sipariş iptali veya iade işlemi yapmanız gerekmektedir.

Kargodaki siparişimi iptal etmek istiyorum

İade işlemi yapmanız gerekmektedir.

Siparişimi iptal etmişim ancak tekrar aktif olmak istiyorum

Yeniden sipariş vermeniz gerekmektedir

Siparişimi iptal etmek istiyorum?

Ürün mağazamızdan sevk olmadan siparişinizi iptal etmek isterseniz. sipariş izleme ekranından iptal edebilirsiniz.Ödemeniz için iade işlemi yapılır. Faturası kesilip sevk olduktan sonraki iptal işlemlerinizde iade süreci izlenmelidir.

Bulunduğum adrese kargo teslimatı yapılıyor mu?

Kargo firmasının web sitesinden bilgi alabilirsiniz.

Teslimatı yapacak kargo şirketini değiştirmek istiyorum

Müşteri hizmetlerini arayarak değiştirebilirsiniz.

Sİparişimdeki ürünlerin kargo takip numarasına nasıl ulaşabilirim?

Sipariş izleme ekranından ulaşabilirsiniz.

Ayrı siparişlerimin aynı kargoyla topluca gönderilmesini istiyorum

Aynı sevkiyat gününe gelen siparişleriniz aynı kargo ile gönderilir.

Hangi kargo şirketlerini kullanabilirim

Sipariş esnasında çalıştığımız kargo firmalarını görebilirsiniz.

Yurtdışı gönderimi var mıdır?

Malesef yurtdışına gönderim yapamıyoruz

Siparişim bana ne zaman teslim edilir?

Genellikle 1-3 gün içinde teslim edilir.Tam tarihi kargo firmasının web sitesinden öğrenebilirsiniz.

Teslimat adresimi değiştirmek istiyorum

Sipariş verdikten sonra güvenlik nedeniyle adres değişimi yapmamaktayız.

Teslimat sırasında nelere dikkat etmeliyim

Ürünün eksiksiz ve hasarsız olduğuna dikkat etmeniz gerekmektedir.

Kargo teslimat adresinde beni bulamazsa ne olur?

Size telefon ile ulaşmaya çalışır.Yine ulaşamaz ise iade süreci başlar.

Kargomu şubeden almak istiyorum

Bulunduğunuz yerdeki kargo şubesine bilgi vermeniz gerekmektedir.

Aynı siparişteki ürünleri farklı adreslere teslim edilmesini istiyorum

Farklı teslimat adresleri için farklı siparişler vermeniz gerekmektedir.

Fatura nasıl ve ne zaman gönderilir?

Faturanızın kâğıt kopyası ürün ile , elektronik kopyası e-posta adresinize gönderilmektedir.

Fatura bilgilerinde değişiklik yapmak istiyorum

Hesabım sayfasından Fatura Adreslerim bölümünden değişiklik yapabilirsiniz.

Faturam koli dışında gözükecek mi?

Fatura ürün beraberinde gönderilmektedir.

Faturam bana ayrıca gönderilecek mi?

Faturanızın kâğıt kopyası ürün ile , elektronik kopyası e-posta adresinize gönderilmektedir.

Faturam online olarak gönderilebilir mi?

Faturanızın elektronik kopyası e-posta adresinize gönderilmektedir.

Faturam gelmedi

Sipariş izleme ekranından faturanızı indirebilirsiniz.

Ürünümü iade etmek istiyorum, ne yapmalıyım?

Ürünü teslim aldıktan sonra iade etmek için , bireysel tüketiciyseniz faturanın altındaki iade bölümünü doldurduktan sonra , ticari firmaysanız iade faturası keserek kargoya verip iade edebilirsiniz.

Ürünümü iade etmek istiyorum,iade şartları nedir? Hangi ürünleri iade edebilirim?

İade süreci sayfasından gerekli bilgiye ulaşabilirsiniz.

14 günlük iade sürem doldu, ürün iade edebilir miyim?

Maalesef iade edemezsiniz.

Ürünümü iade ederken kargo ücreti ödeyecek miyim?

Ürün kusurlu ise, kargo ücreti firmamız tarafından karşılanacaktır, iade işlemi müşteri kaynaklı bir nedenden dolayı yapılıyor ise, kargo ücreti tarafınızca karşılanacaktır.

İade ettiğim ürünün parasını ne zaman ve nasıl geri alabilirim?

Ürün tarafımıza ulaştıktan sonra 14 gün içinde iade edilecektir.

Para iadem henüz yapılmadı.

Ödeme iadeniz 14 gün içerisinde yapılmaktadır.Bir hata durumunda lütfen müşteri hizmetlerini arayınız.

Para iadem taksitle yapılıyor.

Kredi kartı ile taksitli ödeme yaptıysanız bankanız tarafından taksitli iade yapılmaktadır.

Kargo kutum boş/hatalı çıktı.

Ürünü teslim almadan önce kontrol etmeniz gerekmektedir.

Hasarlı ürün gönderilmiş.

Lütfen iade süreci başlatınız.

Sipariş ettiğim ürün yerine farklı bir ürün geldi.

Lütfen iade süreci başlatınız.

Yeni aldığım ürün bozuk çıktı.

Lütfen müşteri hizmetlerini arayınız.

Arıza sebebiyle ürünümü size gönderdikten sonra süreç nasıl devam eder?

Gerekli kontrollerden sonra tarafınıza bilgi verilecektir.

Ürün aksesuarları / aparatları eksik olarak gönderilmiş.

Lütfen iade süreci başlatınız.

Siparişim eksik olarak gönderilmiş.

Lütfen iade süreci başlatınız.

Kullandığım hediye çek tutarının toplam tutardan düştüğünü nasıl anlarım?

Şu anda hediye çeki uygulamamız bulunmamaktadır.

Hediye çekim yüklenmedi.

Şu anda hediye çeki uygulamamız bulunmamaktadır.

Hediye çekini siparişime sonradan ekleyebilir miyim?

Şu anda hediye çeki uygulamamız bulunmamaktadır.

Mevcut hediye çekimi kullanamıyorum.

Şu anda hediye çeki uygulamamız bulunmamaktadır.