Ürünümü iade etmek istiyorum, ne yapmalıyım?
Ürünü teslim aldıktan sonra iade etmek için , bireysel tüketiciyseniz faturanın altındaki iade bölümünü doldurduktan sonra , ticari firmaysanız iade faturası keserek kargoya verip iade edebilirsiniz.
Ürünümü iade etmek istiyorum,iade şartları nedir? Hangi ürünleri iade edebilirim?
İade süreci sayfasından gerekli bilgiye ulaşabilirsiniz.
14 günlük iade sürem doldu, ürün iade edebilir miyim?
Maalesef iade edemezsiniz.
Ürünümü iade ederken kargo ücreti ödeyecek miyim?
Ürün kusurlu ise, kargo ücreti firmamız tarafından karşılanacaktır, iade işlemi müşteri kaynaklı bir nedenden dolayı yapılıyor ise, kargo ücreti tarafınızca karşılanacaktır.
İade ettiğim ürünün parasını ne zaman ve nasıl geri alabilirim?
Ürün tarafımıza ulaştıktan sonra 14 gün içinde iade edilecektir.
Para iadem henüz yapılmadı.
Ödeme iadeniz 14 gün içerisinde yapılmaktadır.Bir hata durumunda lütfen müşteri hizmetlerini arayınız.
Para iadem taksitle yapılıyor.
Kredi kartı ile taksitli ödeme yaptıysanız bankanız tarafından taksitli iade yapılmaktadır.
Kargo kutum boş/hatalı çıktı.
Ürünü teslim almadan önce kontrol etmeniz gerekmektedir.
Hasarlı ürün gönderilmiş.
Lütfen iade süreci başlatınız.
Sipariş ettiğim ürün yerine farklı bir ürün geldi.
Lütfen iade süreci başlatınız.
Yeni aldığım ürün bozuk çıktı.
Lütfen müşteri hizmetlerini arayınız.
Arıza sebebiyle ürünümü size gönderdikten sonra süreç nasıl devam eder?
Gerekli kontrollerden sonra tarafınıza bilgi verilecektir.
Ürün aksesuarları / aparatları eksik olarak gönderilmiş.
Lütfen iade süreci başlatınız.
Siparişim eksik olarak gönderilmiş.
Lütfen iade süreci başlatınız.